[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی در سیستم آموزش و پرورش ابتدایی ایران
(47155 دریافت)
تعامل معلم- دانشآموز در کلاس درس مدارس موفق و ناموفق: مطالعه موردی از مدارس ابتدایی شرکتکننده در آزمون پرلز 2006 و تیمز 2007
(46231 دریافت)
شایستگیهای حرفهای معلمان: گذشته، حال، آینده
(41437 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر حسب مؤلفههای مهارتهای اجتماعی
(40168 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های انرژی نو
(32479 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه هفتم (اول متوسطه) مبتنی بر مراحل حل مسئله
(31345 دریافت)
الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران
(15473 دریافت)
بررسی موانع و شیوه های جذب کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری
(15189 دریافت)
روش های تدریس و یادگیری مؤثر آموزش های زیست محیطی در آموزش و پرورش
(14006 دریافت)
هدایت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش ایران: تجارب عملی و چالشهای پایدار
(12791 دریافت)
ویژگیهای عمومی و حرفه ای مدیران مدارس متوسطه ایران
(11875 دریافت)
طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی
(11732 دریافت)
بدفهمی های دانشآموزان در علوم تجربی دوره اول ابتدایی و نقش آموزگاران در شناسایی و اصلاح آنها
(10875 دریافت)
آموزش و یادگیری پژوهش-محور در محیط ساختن گرا: طراحی مدلی بر اساس پژوهش پدیدارنگارانه
(10560 دریافت)
تبیین ضرورت تربیت اوان کودکی (پیش از دبستان) مبتنی بر سنتز پژوهی شواهد تجربی معاصر
(10556 دریافت)
صد سال تربیت معلم در ایران: فرصتها، تهدیدها و چشم انداز آینده
(10168 دریافت)
هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه
(10131 دریافت)
آموزش درک خوانداری: بهبود توانایی استنباط در آزمون پرلز
(9682 دریافت)
رشد زبان کودکان پیشدبستانی و رابطه آن باهوش کلامی، غیرکلامی و هوش کلی
(9335 دریافت)
ارزشیابی خط کتاب فارسی اوّل دبستان
(9296 دریافت)
نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او
(9130 دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی به روش خبرگی و نقادی تربیتی
(8764 دریافت)
رابطۀ مدیریت کلاس معلمان با خودکارآمدی دانشآموزان مقطع ابتدایی
(8654 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر شاخصهای تربیتی در برنامه درسی ملی
(8442 دریافت)
تجربه زیستۀ معلمان دوره ابتدایی در مورد چالشهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه
(8323 دریافت)
شایستگیهای معلمی از نگاه کنشگران عرصه تربیت: نقاط اشتراک و تمایز
(8198 دریافت)
بررسی تصورات و کجفهمیهای دانشآموزان پایه سوم ابتدایی درباره پدیدههای تبخیر و میعان
(7760 دریافت)
نظریه یادگیری تحولی: امکانی برای توسعه حرفهای معلمان
(7289 دریافت)
تحلیلی بر صورتبندی اهداف در نظام آموزشی ایران
(7263 دریافت)
تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر
(7205 دریافت)
سیر تحول برنامه کارورزی نظام تربیت معلم ایران
(6945 دریافت)
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه
(6679 دریافت)
اثر بخشی آموزش روشهای حل مسئله در بهبود استرس، اضطراب و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت معلم شهر تهران
(6592 دریافت)
بررسی سیر تحول برنامه درسی تربیت معلم در ایران
(6559 دریافت)
تأثیر ارزشیابی کمّی و کیفی بر اضطراب دانشآموزان چهارم ابتدایی
(6213 دریافت)
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدل مطلوب فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران
(5880 دریافت)
برداشتهای مختلف در تدوین برنامه درسی ملی : تأملی در سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
(5827 دریافت)
بررسی نقش سبک فرزند پروری والدین در اجتماعی شدن دانشآموزان مدارس راهنمایی (رویکردی اجتماعی- فرهنگی)
(5810 دریافت)
بررسی بهره گیری از راهبردهای داربست زنی آموزشی و تاثیر آن بر یادگیری ویادداری دانش آموزان
(5806 دریافت)
ارزشیابی اجرای آزمایشی طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر(شهاب)
(5719 دریافت)
مکان یابی مراکز آموزشی با استفاده از مدل ترکیبی منطق بولین و FAHP (مطالعه موردی: مدارس راهنمایی شهر دهدشت )
(5688 دریافت)
اصول مرتبط با حقوق اساسی دانشآموز در نظام حقوقی ایران
(5618 دریافت)
طراحی و اجرای الگوی یادگیری مبتنی بر نمونه سازی و تاثیر آن بر یادگیری مفاهیم و کنشهای نمونه سازی
(5595 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه ایران با رویکرد سواد اطلاعاتی
(5592 دریافت)
تأثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری مفاهیم بازیافت و استفاده مجدد در کودکان پسر پیشدبستانی
(5510 دریافت)
تبیین رویکردهای موجود درباره تربیت معنوی کودکان و نقد آنها با تأکید بر آموزههای اسلامی
(5432 دریافت)
فراتحلیل مطالعات فرسودگی شغلی در سازمانهای آموزشی ایران (مطالعه موردی: مدارس ایران)
(5328 دریافت)
دانشگاه فرهنگیان: صد سال تربیت رسمی معلم در ایران، آری! تداوم دارالمعلمین مرکزی، خیر!
(5154 دریافت)
واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه
(5150 دریافت)
بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی
(5064 دریافت)
جمع کل آمار: 1194005
Persian site map -
English site map
- Created in 0.18 seconds with 22 queries by YEKTAWEB 4732