[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی در سیستم آموزش و پرورش ابتدایی ایران
(46674 دریافت)
تعامل معلم- دانشآموز در کلاس درس مدارس موفق و ناموفق: مطالعه موردی از مدارس ابتدایی شرکتکننده در آزمون پرلز 2006 و تیمز 2007
(46094 دریافت)
شایستگیهای حرفهای معلمان: گذشته، حال، آینده
(40800 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر حسب مؤلفههای مهارتهای اجتماعی
(39342 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های انرژی نو
(32033 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه هفتم (اول متوسطه) مبتنی بر مراحل حل مسئله
(31140 دریافت)
الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران
(15223 دریافت)
بررسی موانع و شیوه های جذب کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری
(14969 دریافت)
روش های تدریس و یادگیری مؤثر آموزش های زیست محیطی در آموزش و پرورش
(13742 دریافت)
هدایت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش ایران: تجارب عملی و چالشهای پایدار
(12464 دریافت)
ویژگیهای عمومی و حرفه ای مدیران مدارس متوسطه ایران
(11590 دریافت)
طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی
(11534 دریافت)
بدفهمی های دانشآموزان در علوم تجربی دوره اول ابتدایی و نقش آموزگاران در شناسایی و اصلاح آنها
(10659 دریافت)
تبیین ضرورت تربیت اوان کودکی (پیش از دبستان) مبتنی بر سنتز پژوهی شواهد تجربی معاصر
(10490 دریافت)
آموزش و یادگیری پژوهش-محور در محیط ساختن گرا: طراحی مدلی بر اساس پژوهش پدیدارنگارانه
(10375 دریافت)
هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه
(9922 دریافت)
صد سال تربیت معلم در ایران: فرصتها، تهدیدها و چشم انداز آینده
(9702 دریافت)
آموزش درک خوانداری: بهبود توانایی استنباط در آزمون پرلز
(9532 دریافت)
رشد زبان کودکان پیشدبستانی و رابطه آن باهوش کلامی، غیرکلامی و هوش کلی
(9181 دریافت)
ارزشیابی خط کتاب فارسی اوّل دبستان
(9153 دریافت)
نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او
(9067 دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی به روش خبرگی و نقادی تربیتی
(8624 دریافت)
رابطۀ مدیریت کلاس معلمان با خودکارآمدی دانشآموزان مقطع ابتدایی
(8527 دریافت)
شایستگیهای معلمی از نگاه کنشگران عرصه تربیت: نقاط اشتراک و تمایز
(8104 دریافت)
تجربه زیستۀ معلمان دوره ابتدایی در مورد چالشهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه
(8083 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر شاخصهای تربیتی در برنامه درسی ملی
(8031 دریافت)
بررسی تصورات و کجفهمیهای دانشآموزان پایه سوم ابتدایی درباره پدیدههای تبخیر و میعان
(7708 دریافت)
نظریه یادگیری تحولی: امکانی برای توسعه حرفهای معلمان
(7138 دریافت)
تحلیلی بر صورتبندی اهداف در نظام آموزشی ایران
(7015 دریافت)
سیر تحول برنامه کارورزی نظام تربیت معلم ایران
(6726 دریافت)
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه
(6582 دریافت)
تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر
(6506 دریافت)
اثر بخشی آموزش روشهای حل مسئله در بهبود استرس، اضطراب و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت معلم شهر تهران
(6459 دریافت)
بررسی سیر تحول برنامه درسی تربیت معلم در ایران
(6282 دریافت)
تأثیر ارزشیابی کمّی و کیفی بر اضطراب دانشآموزان چهارم ابتدایی
(6090 دریافت)
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدل مطلوب فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران
(5718 دریافت)
بررسی نقش سبک فرزند پروری والدین در اجتماعی شدن دانشآموزان مدارس راهنمایی (رویکردی اجتماعی- فرهنگی)
(5709 دریافت)
بررسی بهره گیری از راهبردهای داربست زنی آموزشی و تاثیر آن بر یادگیری ویادداری دانش آموزان
(5709 دریافت)
برداشتهای مختلف در تدوین برنامه درسی ملی : تأملی در سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
(5656 دریافت)
ارزشیابی اجرای آزمایشی طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر(شهاب)
(5587 دریافت)
مکان یابی مراکز آموزشی با استفاده از مدل ترکیبی منطق بولین و FAHP (مطالعه موردی: مدارس راهنمایی شهر دهدشت )
(5584 دریافت)
طراحی و اجرای الگوی یادگیری مبتنی بر نمونه سازی و تاثیر آن بر یادگیری مفاهیم و کنشهای نمونه سازی
(5545 دریافت)
تأثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری مفاهیم بازیافت و استفاده مجدد در کودکان پسر پیشدبستانی
(5427 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه ایران با رویکرد سواد اطلاعاتی
(5420 دریافت)
تبیین رویکردهای موجود درباره تربیت معنوی کودکان و نقد آنها با تأکید بر آموزههای اسلامی
(5322 دریافت)
اصول مرتبط با حقوق اساسی دانشآموز در نظام حقوقی ایران
(5270 دریافت)
فراتحلیل مطالعات فرسودگی شغلی در سازمانهای آموزشی ایران (مطالعه موردی: مدارس ایران)
(5212 دریافت)
واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه
(5077 دریافت)
بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی
(5004 دریافت)
دانشگاه فرهنگیان: صد سال تربیت رسمی معلم در ایران، آری! تداوم دارالمعلمین مرکزی، خیر!
(4875 دریافت)
جمع کل آمار: 1143904
Persian site map -
English site map
- Created in 0.16 seconds with 22 queries by YEKTAWEB 4725