[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: فهرست مقالات آماده انتشار ::
 | تاریخ ارسال: 1402/3/13 | 
فهرست مقالات آماده انتشار در شماره آینده نشریه:
 
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنی‌بر فناوری برای مربیان رشته علوم‌تربیتی
الهام احمدی ­فرد، دکتر داریوش نوروزی، دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی، دکتر علی دلاور

بررسی انتقادی مسئله "شکاف نظریه وعمل تربیتی" از منظر دو پارادایم‌ اثبات‌گرا و تفسیری
محمد علی کبریایی، دکتر علیرضا صادق‌زاده قمصری، دکتر خسرو باقری، دکتر سید مهدی سجادی

تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی براساس مؤلفه‌­های تربیت اقتصادی قرآن
میثم شاه‌­ملکی،  دکترحسن ملکی، دکتر مصطفی قادری،  دکتر غلامرضا مصباحی مقدم

تبیین رویکرد شناختاری زبان­ دین و دلالت‌های آن برای تربیت­ دینی
زهرا شبستری نژاد راوری، دکتر سید مهدی سجادی، دکتر علیرضا صادق زاده قمصری، دکتر محسن ایمانی

طراحی و اعتباریابی الگویی برای آموزش مفهوم حد مبتنی بر ریاضیات واقعیت مدار همسو با برنامه درسی ملی
عبدالامیر عباس زاده، دکتر علیرضا مدقالچی، دکتر نسیم اصغری

تبیین الگوهای رهبری مدرسه بر اساس ابعاد فرهنگ ملی(مدل هافستد) در بین مدیران مدارس
فهیمه کمالی، دکتر رضوان حسین­قلی زاده

تأثیر یادگیری معکوس بر تفکر انتقادی دانش‌­آموزان در درس تفکر و پژوهش
اکرم احمدوند کهریزی،  دکتر پروین احمدی، دکتر مهناز اخوان تفتی

تحلیل محتوای کتاب فارسی دوره دوم ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری مشارکتی
دکتر محسن دیبایی صابر ، دکتر مهدی رضایی

کاوش موانع و راهکارهای مشارکت والدین در مراکز پیش دبستانی
فاطمه موسوی، دکتر علی بیرمی‌‏پور، دکتر غلامحسین رحیمی‏‌دوست، شیدا اچرش

اثربخشی آموزش برنامه اجتماعی_هیجانی کودکان قوی بر پیوند با مدرسه و کیفیت تعامل معلم-دانش‌­آموز در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
دکتر شهروز نعمتی، دکتر رحیم بدری گرگری، نازیلا خوش بهار

تدوین چارچوب مفهومی جهت تبیین ویژگی مشارکت و تعاون در مدارس
آقای دکتر امین باقری کراچی

تأثیر آموزش به شیوه راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه­ مفهومی بر خودنظم­‌دهی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌­آموزان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعال
دکتر لیلا امیریان، دکتر عزت­‌اله قدم‌­پور، مجتبی واحدیان، لیلا تمسکی هرسینی


دفعات مشاهده: 9586 بار   |   دفعات چاپ: 329 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4725