[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 41، شماره 2 - ( 7-1404 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر طراحی
ص. 28-7
سوسن طالبی
،
محمدرضا نیلی احمدآبادی
،
هاشم فردانش
،
علی دلاور
،
خدیجه علی آبادی
چکیده
(16 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6 دریافت)
واکاوی اخلاق در متامدرنیسم به منظور استنتاج دلالتهای آن در اهداف، اصول و روشهای تربیت اخلاقی
ص. 48-29
مصطفی زبان دان
،
محمدحسن میرزا محمدی
،
محسن فرمهینی فراهانی
چکیده
(21 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19 دریافت)
چگونگی پیوند میان نظر و عمل: مطالعه موردی تدریس ریاضیات بر پایۀ مبانی انسان شناختی رودلف اشتاینر
ص. 70-49
مهدی سعیدی
،
محمدحسن کریمی
،
رحمت اله مرزوقی
،
محبوبه البرزی
چکیده
(19 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه شناسایی مؤلفههای کارآفرینی در مدارس دوره دوم متوسطه شهر تهران
ص. 92-71
محمد بداغی
،
عباس خورشیدی
،
بتول فقیه آرام
،
اسفندیار دشمن زیاری
،
سعید مرادی
چکیده
(13 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
نقد و بررسی بایستههای محتوایی موجود گرایش «آشنایی با منابع اسلامی» با تکیه بر آموزههای دینی
ص. 110-93
ادریس عظیما
،
حسن ملکی
،
حامد پوررستمی
چکیده
(11 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
شناسایی موانع تحقق پذیری شایستگیهای تربیت اجتماعی دموکراتیک در نظام آموزش و پرورش ایران
ص. 130-111
پرنیان تقی پور حویزی
،
علی اکبر شیخی فینی
،
محمود مهرمحمدی
،
سید عبدالوهاب سماوی
چکیده
(10 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
فهم پداگوژی ازبرخواندن و چرایی تداوم آن(مرور سیستماتیک)
ص. 150-131
فاطمه رجب پور سواری
،
زهرا نیک نام
،
نعمت الله فاضلی
چکیده
(9 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
تحلیل برنامهدرسی در مدارس دوره ابتدایی عشایری: تهدیدها و فرصتها
ص. 170-151
احد عظیمی آقبلاغ
،
داود طهماسب زاده شیخلار
،
فیروز محمودی
،
کیومرث تقی پور
چکیده
(12 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
تحلیل محتوای هوش اخلاقی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
ص. 192-171
زهرا غلامی
،
زینب السادات اطهری
چکیده
(9 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9 دریافت)
فرایند تدریس معلمان در یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتال
ص. 212-193
حسین دهقانزاده
،
حجت دهقان زاده
چکیده
(4 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5 دریافت)
رابطه قدرت ایگو و مسئولیتپذیری با میانجیگری شفقت به خود در دانشآموزان دوره متوسطه دوم
ص. 230-213
مهناز بهمنش
،
اصغر جعفری
چکیده
(3 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5 دریافت)
تأثیر روش تدریس 5E بر مهارتهای کنجکاوی و پرسشگری دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم تجربی
ص. 249-231
راضیه ابراهیم پور
،
رحیم بدری گرگری
چکیده
(8 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4722