[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 41، شماره 1 - ( 4-1404 )
برگشت به فهرست نسخه ها
الگوی فقهی-تربیتی صلاحیت حرفهای معلمی: واکاوی مؤلفه های آداب معلمی در متون اسلامی
ص. 28-7
سجاد عسکری متین
،
رضا منتظری مقدم
چکیده
(22 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
میزان تطابق تغییرات دهۀ اخیر برنامه درسی دورۀ ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران با اصول تغییر برنامه درسی
ص. 48-29
علی برائی
چکیده
(19 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(13 دریافت)
ترسیم چشم انداز تربیت صلح - محور در دوره دبستان به مدد گفت وگو (دیالوگ)
ص. 64-49
میثم کوه گرد
،
محمدحسین حیدری
،
محمدرضا نیستانی
چکیده
(25 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(23 دریافت)
طراحی الگوی برنامه درسی ارتقای مهارتهای شناختی مربیان دوره پیش دبستانی
ص. 84-65
صیدکرم نوریان فر
،
سید محمدرضا امام جمعه
،
فریده حمیدی
،
علیرضا عصاره
چکیده
(19 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
بررسی و تحلیل برنامه آموزشی و روش ارزشیابی دروس دین و زندگی و قرآن از دیدگاه معلمان دوره اول و دوم متوسطه
ص. 98-85
ناصر ویسی
،
علی عبدی
چکیده
(20 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
شناسایی راهبردهای مؤثر آموزش ماهیت علم به معلمان
ص. 120-99
سمیرا بهرامی
،
مریم صابری
چکیده
(20 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
سنتزپژوهی مؤلفه های پیش بینی کننده مشکلات یادگیری در دوره پیش دبستانی: داده های مفهومی با رویکرد پاسخ به مداخله
ص. 140-121
ساجد یعقوب نژاد
چکیده
(18 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
شناسایی کارکردهای اجرایی مؤثر در عملکرد تحصیلی دانش آموزان
ص. 158-141
علی اسدی قلعه نی
،
حسین کارشکی
،
سید امیر امین یزدی
،
مریم بردبار
چکیده
(24 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(8 دریافت)
نقش استعارههای مفهومی در فرایند پویای تدریس ریاضی (مطالعه موردی: رسم نمودار توابع در ریاضیات دبیرستان)
ص. 180-159
سید جعفر مهدیخانی سروجهانی
،
حسین دوستی
،
ابوالفضل تهرانیان
،
مهدی آژینی
،
احمد شاهورانی
چکیده
(17 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(19 دریافت)
جایگاه «گفت وشنود میان -فرهنگی» در اندیشه های پائولو فریره و ارائه دلالتهای تربیتی آن
ص. 196-181
سید حسین نجاتی موسوی
،
سید منصور مرعشی
،
مسعود صفایی مقدم
،
سید جلال هاشمی
چکیده
(21 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(25 دریافت)
رابطه سواد رسانهای با نحوه استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و عملکرد تحصیلی، در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول
ص. 216-197
بهاره سادات مرتضائی کرهرودی
،
ملوک خادمی اشکذری
،
اسماعیل سعدی پور
چکیده
(12 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(11 دریافت)
واکاوی مشارکت دانش آموزان در فرایند تدریس و نمود"خود ایدهئال": (با تأکید بر تولید محتوای الکترونیک)
ص. 236-217
امیر مرادی
،
معصومه میرزائی
چکیده
(20 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(29 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4713