[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: فهرست مقالات آماده انتشار ::
 | تاریخ ارسال: 1402/3/13 | 
فهرست مقالات آماده انتشار در شماره آینده نشریه:
 
ترسیم چشم­‌انداز تربیت صلح - محور در دوره دبستان به مدد گفت­‌وگو
میثم کوه‌­گرد ، دکتر محمدحسین حیدری، دکتر محمد رضا نیستانی

طراحی الگوی برنامه درسی ارتقای مهارت های شناختی مربیان دوره پیش دبستانی
دکتر صیدکرم نوریان فر ، دکتر سید محمدرضا امام جمعه ، دکتر فریده حمیدی ، دکتر علیرضا عصاره

میزان تطابق تغییرات دهۀ اخیر برنامه درسی دورۀ ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران با اصول تغییر برنامه درسی
علی برائی

رابطه سواد رسانه‌ای با نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و عملکرد تحصیلی، در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول
بهاره سادات مرتضائی کرهرودی، دکتر ملوک خادمی، دکتر اسماعیل سعدی پور

شناسایی راهبردهای مؤثر آموزش ماهیت علم به معلمان به روش فراترکیب
دکتر سمیرا بهرامی ، مریم صابری

بررسی و تحلیل برنامه آموزشی و روش ارزشیابی دروس دین و زندگی و قرآن از دیدگاه معلمان دوره اول و دوم متوسطه
ناصر ویسی ، دکتر علی عبدی


جایگاه «گفت­‌وشنود میان فرهنگی» در اندیشه­‌های پائلو فریره و ارائه دلالتهای تربیتی آن
سید حسین نجاتی موسوی، دکتر سید منصور مرعشی، دکتر مسعود صفایی مقدم، دکتر سید جلال هاشمی

نقش استعاره‌های مفهومی در فرایند پویای تدریس ریاضی (مطالعه موردی رسم نمودار توابع در ریاضیات دبیرستان)
سید جعفر مهدیخانی سروجهانی،  دکتر حسین دوستی، دکتر ابوالفضل تهرانیان، دکتر مهدی آژینی، دکتر احمد شاهورانی

الگوی فقهی-تربیتی صلاحیت حرفه‌ای معلمی: مطالعۀ فراترکیب آداب معلمی در متون اسلامی
دکتر سجاد عسکری­‌متین، رضا منتظری مقدم

واکاوی مشارکت دانش‌­آموزان در فرایند تدریس و نمود"خود ایده­‌ئال": (با تاکید بر تولید محتوای الکترونیک)
دکتر امیر مرادی، معصومه میرزائی


شناسایی کارکردهای اجرایی مؤثر در عملکرد تحصیلی دانش آموزان : یک  مطالعۀ کیفی اکتشافی
علی اسدی قلعه نی،  دکترحسین کارشکی،  دکتر سید امیر امین­ یزدی، دکتر مریم بردبار


دفعات مشاهده: 7265 بار   |   دفعات چاپ: 183 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4710