Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 34, Number 1 (2018-5)
Meta-Analysis of the Findings on the Effects of Descriptive Evaluation on Learning Outcomes
فراتحلیل اثربخشی ارزشیابی توصیفی بر ارتقای بازدههای یادگیری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Second Language System of Motivational Selves and English Language Skills: The Role of Socio-Economic Status among Iranian Language Learners
سیستم خودهای انگیزشی زبان دوم و مهارت در زبان انگلیسی: نقش وضعیت اجتماعی- اقتصادی در زبانآموزان ایرانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Elementary School Teachers’ Life Experience with the Challenges of Teaching in Farsi in Bilingual Areas
تجربه زیستۀ معلمان دوره ابتدایی در مورد چالشهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Content Analysis of Elementary School Textbooks in Terms of Covering Renewable Energy Sources
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های انرژی نو
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Logic and Content of a Curriculum for Teaching the Value of Self-Control
منطق و محتوای برنامه درسی آموزش ارزش خویشتنبانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Individual Citizenship Behavior: The Mediator between Teachers’ Academic Optimism and Students’ Academic Achievement
رفتار شهروندی فردی: میانجی میان خوشبینی تحصیلی معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Academic Guidance in Iranian Educational System: Practical Experiences and Lasting Challenges
هدایت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش ایران: تجارب عملی و چالشهای پایدار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles