Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 30, Number 3 (2014-11)
Elementary School Teachers' Classroom Management Skills and Students' Self-Efficacy
رابطۀ مدیریت کلاس معلمان با خودکارآمدی دانشآموزان مقطع ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Cooperative, Competitive, and Individual Learning on Students' Physical Readiness
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی، رقابتی و انفرادی بر عوامل منتخب آمادگی جسمانی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Learning Self-Regulated Learning Strategies on High School Students' Math Problem-Solving Skills
راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی و تأثیر آموزش آن در حل مسائل ریاضی دانشآموزان متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teacher-Student Interaction in Primary Schools Succeeding and Failing in PIRLS 2006 and TIMSS 2007
تعامل معلم- دانشآموز در کلاس درس مدارس موفق و ناموفق: مطالعه موردی از مدارس ابتدایی شرکتکننده در آزمون پرلز 2006 و تیمز 2007
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Status of Curriculum Planning in the Iranian Educational System
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی در سیستم آموزش و پرورش ابتدایی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching How to Improve Reading Comprehension: One Way of Increasing Iranian Students' Scores on PIRLS
آموزش درک خوانداری: بهبود توانایی استنباط در آزمون پرلز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Education, Benefitting from Oil Revenues, and Sustainable Development
آموزش و پرورش، بهرهبرداری از منابع نفتی و توسعه پایدار
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles