Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 31, Number 1 (2015-6)
Metacognitive Orientation of the Class and the Students' Metacognitive Awareness and Academic Achievement
بررسی رابطه جهتگیری فراشناختی کلاس درس با آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Opinion Survey on the Appropriateness of the Calligraphy Used in the First Grade's Farsi Textbook
ارزشیابی خط کتاب فارسی اوّل دبستان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Metacognitive and Affective Factors Involved in High and Low Math Achievement
عوامل فراشناختی و عاطفی دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالا و پایین در ریاضی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Reflective Teaching and Its Impact on Students' Achievement in English
نقش تدریس فکورانه معلمان زبان انگلیسی ایرانی و سبک تدریس آنها در پیشرفت دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting Test Anxiety Based on the Use of Cognitive and Metacognitive Strategies among Female High School Students
پیشبینی میزان اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دورۀ متوسطه شهر تهران براساس راهبردهای شناختی و فراشناختی آنان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting Non-Personnel Budget Allotment at the Ministry of Education
آزمون نظریه واگنر برای تبیین عوامل مؤثر بر تخصیص اعتبارات غیر پرسنلی به آموزش و پرورش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting Student Performance in Verbal Math Problems Based on Cognitive, Metacognitive, and Affective Factors
پیش بینی عملکرد دانش آموزان در حل مسئله های کلامی ریاضی با توجه به متغیرهای شناختی، فراشناختی و عاطفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles