Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 31, Number 3 (2015-12)
The Role of Personal, Organizational, and Technological Factors in Predicting Teachers’ Beliefs about Knowledge Sharing
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
General and Professional Qualifications of Iranian High School Masters according to the Ministerial Documents
تحلیل ویژگیهای عمومی وحرفه ای مدیران مدارس متوسطه ایران ازمنظراسنادومصوبات وزارت آموزش و پرورش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impediments to the Deployment of Knowledge Management Program in the Provincial Department of Education in Yazd
عارضه یابی پیادهسازی مدیریت دانش در آموزش و پرورش استان یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Educational Expenditure on Economic Productivity: A Comparison of the Situations in Iran, India, Japan, Germany, and Australia
تحلیل تأثیر مخارج آموزشی بر تولید فعالیتهای اقتصادی: مطالعه موردی ایران، هند، ژاپن،آلمان و استرالیا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Education Vouchers: The Right to Choose or to Own?
پته آموزشی؛ حق انتخاب یا مالکیت؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Bi-Level Analysis of the Effect of the Household SES and the Provincial Level of Development on Academic Deprivation among Iranian Children
تحلیلی دو سطحی از تـأثیر وضعیت اقتصادی-اجتماعی خانواده و درجۀ توسعه یافتگی استان محل زندگی بر بازماندگی تحصیلی فرزندان در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Epistemic Structure of Islamic Philosophies of Education: Foundationalism or Coherentism
ساختار معرفتی فلسفه های تعلیم و تربیت اسلامی: مبناگروی یا انسجام گروی؟
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles