Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 34, Number 2 (2018-8)
Validation of a Questionnaire on Job Crafting of Physical Education Teachers of Tehran
اعتباریابی پرسشنامه بازطراحی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Structural Relations among Culture and Organizational Health Mediated by Organizational Climate
بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Critical Review of Kohlberg’s Theory of Moral Judgment and a Guideline on its Developmental Stages
نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Multidimensional Approach to Measuring Poverty and the Assessment of Educational Poverty in Iran
ارزیابی فقر آموزشی ایران در چارچوب یک رویکرد چندبعدی به اندازهگیری فقر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teachers Participating in Professional Learning Activities: The Role of Personal, Organizational, and Administrative Factors
مشارکت معلمان در فعالیتهای یادگیری حرفه ای: نقش عوامل فردی، سازمانی و مدیریتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Model for Evaluating the Performance of Research Departments within the Provincial Divisions of MoE
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد نظام پژوهش در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: گروههای تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استانها)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Standard Model for Measuring Professional Competencies of Teachers in the Islamic Republic of Iran
الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles