Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 30, Number 1 (2014-6)
Increasing Student Achievement by Improving the Psycho-Emotional Atmosphere of the Geography Class
بررسی تأثیر بسته آموزشی جغرافیا بر جو روانی-عاطفی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره متوسطه رشته علوم انسانی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Implementation Model for Courses in Human Resource Training
ارائه مدلی مناسب برای اجرای دوره های آموزش نیروی انسانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Learning Problem Solving Methods in order to Reduce Stress and Anxiety, and Increase Achievement Motivation
اثر بخشی آموزش روشهای حل مسئله در بهبود استرس، اضطراب و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت معلم شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The SES, Organizational Commitment, and Job Burnout among Teachers in Rasht
رابطه میان پایگاه اجتماعی –اقتصادی٬ تعهد سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان راهنمایی و متوسطه شهر رشت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Factors Affecting Public-Private Sector's Support for the Elementary Schools
عوامل موثر بر مشارکت بخش خصوصی - دولتی در مدارس ابتدایی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Match between the Goals Pursued in Middle School Social Science Textbooks and Those Stated in the Superseding Documents
میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرادست آن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Encouraging High School Teachers to Use ICT in Implementing the Curriculum
شناسایی عوامل مؤثر بر ترغیب دبیران مدارس متوسطه به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند اجرای برنامه درسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles