[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی در سیستم آموزش و پرورش ابتدایی ایران (46056 دریافت)
تعامل معلم- دانش­آموز در کلاس درس مدارس موفق و ناموفق: مطالعه موردی از مدارس ابتدایی شرکت­کننده در آزمون پرلز 2006 و تیمز 2007 (45921 دریافت)
شایستگیهای حرفه‌ای معلمان: گذشته، حال، آینده (39630 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر حسب مؤلفه‌های مهارتهای اجتماعی (38199 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های انرژی نو  (31261 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه هفتم (اول متوسطه) مبتنی بر مراحل حل مسئله (30798 دریافت)
الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران (14898 دریافت)
بررسی موانع و شیوه های جذب کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری (14441 دریافت)
روش های تدریس و یادگیری مؤثر آموزش های زیست محیطی در آموزش و پرورش (13294 دریافت)
هدایت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش ایران: تجارب عملی و چالشهای پایدار (11809 دریافت)
طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی (11201 دریافت)
ویژگیهای عمومی و حرفه ای مدیران مدارس متوسطه ایران (10937 دریافت)
تبیین ضرورت تربیت اوان کودکی (پیش از دبستان) مبتنی بر سنتز پژوهی شواهد تجربی معاصر (10331 دریافت)
بدفهمی های دانش‌آموزان در علوم تجربی دوره اول ابتدایی و نقش آموزگاران در شناسایی و اصلاح آنها (10328 دریافت)
آموزش و یادگیری پژوهش-محور در محیط ساختن گرا: طراحی مدلی بر اساس پژوهش پدیدارنگارانه (10109 دریافت)
هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه (9622 دریافت)
آموزش درک خوانداری: بهبود توانایی استنباط در آزمون پرلز (9302 دریافت)
صد سال تربیت معلم در ایران: فرصتها، تهدیدها و چشم انداز آینده (9162 دریافت)
رشد زبان کودکان پیش‌دبستانی و رابطه آن باهوش کلامی، غیرکلامی و هوش کلی (8954 دریافت)
نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او  (8925 دریافت)
ارزشیابی خط کتاب فارسی اوّل دبستان (8777 دریافت)
ارزشیابی برنامه ­درسی هنر دوره ابتدایی به روش خبرگی و نقادی ­تربیتی (8366 دریافت)
رابطۀ مدیریت کلاس معلمان با خودکارآمدی دانش­آموزان مقطع ابتدایی (8339 دریافت)
شایستگیهای معلمی از نگاه کنشگران عرصه تربیت: نقاط اشتراک و تمایز (7901 دریافت)
تجربه‌ زیستۀ معلمان دوره ابتدایی در مورد چالشهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه (7649 دریافت)
بررسی تصورات و کج‌فهمی‌های دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی درباره پدیده‌های تبخیر و میعان (7601 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر شاخصهای تربیتی در برنامه درسی ملی (7500 دریافت)
نظریه یادگیری تحولی: امکانی برای توسعه حرفه‌ای معلمان (6785 دریافت)
تحلیلی بر صورت‌بندی اهداف در نظام آموزشی ایران (6614 دریافت)
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه (6335 دریافت)
اثر بخشی آموزش روشهای حل مسئله در بهبود استرس، اضطراب و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت معلم شهر تهران (6259 دریافت)
سیر تحول برنامه کارورزی نظام تربیت معلم ایران (6240 دریافت)
تأثیر ارزشیابی کمّی و کیفی بر اضطراب دانش‌آموزان چهارم ابتدایی (5907 دریافت)
بررسی سیر تحول برنامه درسی تربیت معلم در ایران (5858 دریافت)
تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر  (5595 دریافت)
بررسی نقش سبک فرزند پروری والدین در اجتماعی شدن دانش‌آموزان مدارس راهنمایی (رویکردی اجتماعی- فرهنگی) (5574 دریافت)
بررسی بهره­ گیری از راهبردهای داربست زنی آموزشی و تاثیر آن بر یادگیری ویادداری دانش آموزان (5519 دریافت)
برداشتهای مختلف در تدوین برنامه درسی ملی : تأملی در سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران (5456 دریافت)
طراحی و اجرای الگوی یادگیری مبتنی بر نمونه سازی و تاثیر آن بر یادگیری مفاهیم و کنشهای نمونه سازی (5434 دریافت)
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدل مطلوب فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران (5425 دریافت)
مکان­ یابی مراکز آموزشی با استفاده از مدل ترکیبی منطق بولین و FAHP (مطالعه موردی: مدارس راهنمایی شهر دهدشت ) (5362 دریافت)
ارزشیابی اجرای آزمایشی طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر(شهاب) (5335 دریافت)
تأثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری مفاهیم بازیافت و استفاده مجدد در کودکان پسر پیش‌دبستانی (5285 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه ایران با رویکرد سواد اطلاعاتی (5164 دریافت)
تبیین رویکردهای موجود درباره تربیت معنوی کودکان و نقد آنها با تأکید بر آموزه‌های اسلامی (5076 دریافت)
فراتحلیل مطالعات فرسودگی شغلی در سازمانهای آموزشی ایران (مطالعه موردی: مدارس ایران)  (4985 دریافت)
واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه (4914 دریافت)
بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی (4878 دریافت)
اصول مرتبط با حقوق ‌اساسی دانش‌آموز در نظام حقوقی ایران (4771 دریافت)
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی، رقابتی و انفرادی بر عوامل منتخب آمادگی جسمانی دانش‌آموزان (4633 دریافت)
جمع کل آمار: 1061396

فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 22 queries by YEKTAWEB 4714