You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی سواد اطلاعاتی برای دوره متوسطه دوم فرانک قنبری پور طالمی، علی اکبر خسروی بابادی، علیرضا عصاره
چکیده -
متن کامل (PDF)
سنجش نگرش متخصصان تهیه و تدوین مطالب درسی به مقوله آموزش زیست محیطی در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران: یک مطالعه کیفی حسین داوری، ابوطالب ایرانمهر، آیلین فیروزیان پوراصفهانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر توانمندسازی روان شناختی بر توسعه فردی معلمان تربیت بدنی شهر تهران با نقش میانجیگری چابکی یادگیری مریم احمدی، شهرام نظری، معصومه بخیت
چکیده -
متن کامل (PDF)
مسئولیتپذیری شخصی و اشتیاق عاملی دانشآموز: اثر تعدیلی راهبرد انضباطی اجباری مرتضی طاهری، ریحانه سادات رضوی، جلیل یونسی بروجنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
فراتحلیل کیفی دلالتهای برنامه های تربیت اخلاقی دانش آموزان برای زندگی آینده و ارائه الگو فرهاد شفیع پور مطلق، هانیه ملکی
چکیده -
متن کامل (PDF)
فهم تربیت زیبایی شناختی و هنری از دیدگاه آموزگاران دورۀ ابتدایی عبدالله خسروانی مقدم، علی شیروانی شیری، جابر اکبری
چکیده -
متن کامل (PDF)
تربیت زیبایی شناسی دانشجو- معلمان: ارائه یک چارچوب مفهومی علی ابراهیمی نیا، فیروزه زنگنه مطلق، حمید جعفریان یسار، مژگان محمدی نایینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعۀ حرفهای مبتنی بر تیم معلمان: مطالعهای اسنادی مریم کنعانی، رفیق حسنی، مجید محمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
فراترکیب عوامل کیفیت بخشی آموزش در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی عصمت بدخشان طرقی، محبوبه سلیمان پور عمران، رخساره فضلی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر الزامات سیاستگذاری داده باز بر هم افزایی نهادهای سیاستگذار در آموزش و پرورش ایران جعفر امیری فرح آبادی، محمود ابوالقاسمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعیین مهارتهای اساسی سواد رسانه ای در کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایۀ دهم اسد حجازی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقد و مقایسه انسان فرهیخته سند تحول از منظر ابن سینا علی صحبت لو
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue