Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 35, Number 4 (2020-3)
Academic Achievement as a Function of Goal Orientation and Course Perception Mediated by Academic Self-Regulation
پیش بینی پیشرفت تحصیلی با توجه به جهت گیری هدف و ادراک از کلاس با نقش واسطه ای خودتنظیمی تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Extent of Correspondence between the Content of the 9th Grade Math Textbook and the Real World Issues
بررسی میزان انطباق کتاب درسی ریاضی پایه نهم با مسائل دنیای واقعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Basic Student Rights within the Iranian Legal System
اصول مرتبط با حقوق اساسی دانشآموز در نظام حقوقی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Problem of Governance and Policy Making in Education in Post-Revolutionary Iran
معضل دولت سازی و سیاست گذاری آموزش و پرورش در ایرانِ پس از انقلاب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teaching Philosophy for Children (P4C) Using a Community of Inquiry Method and its Impact on Students’ Interpersonal Relations
تاثیر آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) به روش پژوهش مشارکتی بر روابط میان- فردی دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improving 3-6-Year-Old Children’s Motor Skills through Roopa, a Play-based Educational Program
تأثیر برنامه آموزشی بازی- محورِ روپا بر رشد مهارتهای حرکتی کودکان 3 تا 6 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Transformative Learning Theory: A Possibility for Teachers’ Professional Development
نظریه یادگیری تحولی: امکانی برای توسعه حرفهای معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles