[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بازتعریف سیاستهای حوزه آموزش عمومی و فنی‌حرفه‌ای با توجه به پاندمی کووید- ۱۹: توصیه‌های سیاستی برگرفته از مرور نظام‌مند
فاطمه زهرا احمدی، محمود مهرمحمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت اقتصادی بر اساس رویکرد توسعه پایدار در دوره متوسطه اول
نسرین جابری صفا، محمد آرمند، علیرضا عصاره
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نگاهی نو به مبانی دینی برنامه‌درسی: بنیادی برای نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه‌درسی
معصومه عیلامی رودمعجنی، مقصود امین خندقی، عباس جوارشکیان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارائه مدل ساختاری تأثیر اخلاق حرفه‌ای و سرسختی شغلی بر تدریس خلاق معلمان
غلامعلی احمدی، نسرین اوضاعی، احسان عظیم پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML الگوی شایستگی برای گزینش و انتصاب مدیران ستادی آموزش و پرورش در تراز زیرنظام راهبری و مدیریت
عباس محمدی، حیدر تورانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML دوازده نقد به محتوا و روشهای توضیح مطلب در کتابهای هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی
سید احمد مدنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین مؤلفه های نظارت و راهنمایی آموزشی از دیدگاه معلمان ابتدایی و رابطه آن با سخت کوشی
ابوالفضل قاسم زاده، مریم صمدی، جلیل پناه علی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML فرایند تکوین هوش معنوی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه (نظریه داده بنیاد)
الهه وکیل زاده دیزجی، یوسف ادیب، زرین دانشور، بهنام طالبی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و اولویت بندی انواع روشهای ارزشیابی دانش آموزان در شرایط بحرانی کووید-19 از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی
محمد حسین زارعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه ای اضطراب در رابطه میان سبکهای پردازش حسی با مشکلات یادگیری در دانش آموزان دبستانی عادی
معصومه صحراپیما، جمال صادقی، ارسلان خانمحمدی، علی خانه کشی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر قلدری در مدرسه و آداب گریزی تحصیلی دانش آموزان دارای رفتارهای پرخطر
لیلا امیریان، عزت اله قدم پور، محمد عباسی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش گروهی هوش اخلاقی بر خودشفقتی و تقلب تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی
جعفر شعبانی، محبوبه اقبالی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 0 queries by