Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 37, Number 4 (2022-2)
The Effect of Teaching History of Physics on Student-Teachers’ Understanding of the Process of Model Construction in Physics
بررسی تأثیر آموزش تاریخ علم فیزیک بر درک دانشجو- معلمان از فرایند مدل سازی در فیزیک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Schools’ Organizational Health: A Qualitative Study of its Causes and Consequences
تعیین کننده های سلامت سازمانی در مدرسه و تعیین شونده های ناشی از آن: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Use of Self-Regulated Learning Strategies in Combating Academic Burnout
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Sharing Teachers’ Auto-Biographies through Social Media as a Tool for Teacher Training
کاربست همرسانی تجربه زیستۀ معلمان در قالب اتوبیوگرافی از طریق شبکههای اجتماعی برای آموزش همکاران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Obtained Curriculum in Primary Schools’ Quran Course
ارزشیابی برنامه درسی قرآن دوره اول ابتدایی در سطح برنامه کسب شده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Student Teaching: A Context for the Development of Professional Wisdom in Student Teachers of Farhangian University
کارورزیها: بستری برای ایجاد خِرَد حرفهای در دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Revisiting the Constituents of Deploying the National Curriculum
واکاوی «مؤلفههای اجرای برنامهدرسی ملی»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Curriculum in Media Literacy for the Elementary School
طراحی برنامه درسی سواد رسانه ای ویژه دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles