Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 30, Number 4 (2015-1)
The Use of Emotional Regulation Strategies in Reducing Test Anxiety during Test-Taking
نقش راهبردهای تنظیم هیجانی در طول امتحان در اضطراب امتحان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Student and School Variables in Reading Performance among Those Participated in PIRLS 2006
بررسی سهم متغیرهای سطح دانش آموز و مدرسه بر عملکرد خواندن دانشآموزان براساس داده های پرلز 2006
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Quantitative and Qualitative Evaluation on Fourth Graders Anxiety
تأثیر ارزشیابی کمّی و کیفی بر اضطراب دانشآموزان چهارم ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Status of National-Religious Identity in High School Farsi Textbooks
جایگاه مؤلفه های هویت ملی- مذهبی در محتوای کتابهای ادبیات فارسی دوره متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Nature of Comparative Research in Philosophy of Education: Faaraabee's Method
بررسی و تبیین ماهیت و ویژگیهای پژوهش تطبیقی در فلسفه تعلیم و تربیت : با تأکید بر روش شناسی فارابی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Use of Educational Humor in the Process of Learning and Teaching: A Special Facilitator for Second Language Learners
کاربرد طنزآموزشی در فرآیند یاددهی- یادگیری: تسهیلات ویژه برای یادگیرندگان زبان دوم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Experiences of Teachers Participating in the Overseas Schools Assignment Exam
تجارب معلمان شرکت کننده در آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور: پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles