You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
به سوی یادگیری حرفهای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای : طراحی مدلی بر اساس پژوهش کیفی رقیه متحیرپسند، کوروش فتحی واجارگاه، حیدر تورانی، نعمت الله موسی پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأملی بر مهارتهای نوشتن در کودکان با تکیه بر داستان فلسفی سوکی و راهنمای آن (رهیافتی آموزشی بر اساس برنامه فلسفه برای کودکان) رئوف احمدی، یحیی قائدی، سعید ضرغامی همراه، علیرضا محمودنیا
چکیده -
متن کامل (PDF)
تعیین و اولویت بندی مؤلفه ها و شایستگیهای ضروری دانشجو-معلمان رشته شیمی با روش تلفیقی آنتروپی شانون و تاپسیس زکیه اکرمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی تربیت معلم آینده پژوه طیبه مرتضایی، محمد جاودانی، ژیلا حیدری نقدعلی، امین باقری کراچی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش هویت حرفه ای معلمان ابتدایی شهر یاسوج سیدجعفر هاشمی، محمدرضا فیروزی، فریبرز نیکدل
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه سبک تربیتی و پایگاه اجتماعی– اقتصادی خانواده با رفتار جامعه یار دانش آموزان با میانجیگری درگیری والدین در آموزش حمید سرخوش، مریم سامری، محمد حسنی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی روش تدریس جیگساو بر خودپنداره تحصیلی و نگرش نسبت به مدرسه در میان دانش آموزان دوره متوسطه اول مهدی برزگر بفرویی، علیرضا مرآتی، مهرداد احمدی، حسنعلی ویسکرمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
شناسایی ابعاد و مؤلفههای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد تعلیم و تربیت مثبت رضا عباسی، داود طهماسب زاده شیخلار، حمداله حبیبی، رحیم بدری گرگری
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثر خودافشایی استادان بر کسب دانش دانشجو- معلمان در فضای آموزش الکترونیک؛ نقش حضور اجتماعی و رابطه رضایت بخش استاد- دانشجومعلم ساحل موسی علی، نیما سلطانی نژاد
چکیده -
متن کامل (PDF)
واکاوی تجارب روانی- اجتماعی دانش آموزان کنکوری در قرنطینه خانگی بیماری کووید-19 محمدرضا شهابی کاسب، انسیه سادات عسکری تبار، محسن تصدیقی ثانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه میان خودشفقت ورزی با استرس شغلی در معلمان سلمان زارعی
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی بازیهای گروهی بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی زهرا محمدزاده، اعظم زارع میرک آباد
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue