[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML به سوی یادگیری حرفه‌ای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای : طراحی مدلی بر اساس پژوهش کیفی
رقیه متحیرپسند، کوروش فتحی واجارگاه، حیدر تورانی، نعمت الله موسی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأملی بر مهارتهای نوشتن در کودکان با تکیه بر داستان فلسفی سوکی و راهنمای آن (‌رهیافتی آموزشی بر اساس برنامه فلسفه برای کودکان)
رئوف احمدی، یحیی قائدی، سعید ضرغامی همراه، علیرضا محمودنیا
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین و اولویت بندی مؤلفه ها و شایستگیهای ضروری دانشجو-معلمان رشته شیمی با روش تلفیقی آنتروپی شانون و تاپسیس
زکیه اکرمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی تربیت معلم آینده پژوه
طیبه مرتضایی، محمد جاودانی، ژیلا حیدری نقدعلی، امین باقری کراچی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش هویت حرفه ای معلمان ابتدایی شهر یاسوج
سیدجعفر هاشمی، محمدرضا فیروزی، فریبرز نیکدل
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه‌ سبک تربیتی ‌‌و پایگاه اجتماعی– اقتصادی خانواده با رفتار جامعه یار دانش آموزان با میانجیگری درگیری ‌والدین در آموزش
حمید سرخوش، مریم سامری، محمد حسنی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی روش تدریس جیگساو بر خودپنداره تحصیلی و نگرش نسبت به مدرسه در میان دانش آموزان دوره متوسطه اول
مهدی برزگر بفرویی، علیرضا مرآتی، مهرداد احمدی، حسنعلی ویسکرمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد تعلیم و تربیت مثبت
رضا عباسی، داود طهماسب زاده شیخلار، حمداله حبیبی، رحیم بدری گرگری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثر خودافشایی استادان بر کسب دانش دانشجو- معلمان در فضای آموزش الکترونیک؛ نقش حضور اجتماعی و رابطه رضایت بخش استاد- دانشجومعلم
ساحل موسی علی، نیما سلطانی نژاد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML واکاوی تجارب روانی- اجتماعی دانش آموزان کنکوری در قرنطینه خانگی بیماری کووید-19
محمدرضا شهابی کاسب، انسیه سادات عسکری تبار، محسن تصدیقی ثانی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه ای تنظیم شناختی هیجان در رابطه میان خودشفقت ورزی با استرس شغلی در معلمان
سلمان زارعی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی بازیهای گروهی بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی
زهرا محمدزاده، اعظم زارع میرک آباد
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 0 queries by