[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 39، شماره 4 - ( 11-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
شناسایی ابعاد و مؤلفه های رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل
ص. 26-7
علی رضا سلطانی فرد
،
امیرحسین محمدداودی
،
نادرقلی قورچیان
چکیده
(461 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(397 دریافت)
مدل جامع سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در نظامهای آموزشی
ص. 50-27
علی شاه نظری
،
محمود قربانی
،
نازیاسادات ناصری
چکیده
(415 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(207 دریافت)
طراحی الگوی مشارکت در نظام آموزشگاهی در راستای عملیاتی کردن زیرنظام راهبری و مدیریت سند تحول بنیادین
ص. 76-51
زهرا بهروزی امین
،
لطف اله عباسی سروک
،
معصومه صمدی
،
حمیدرضا رضازاده بهادران
چکیده
(272 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(136 دریافت)
بررسی رابطه میان پیوند با مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه ای کیفیت ارتباط معلم- دانش آموز
ص. 92-77
عزت اله قدم پور
،
سمیرا قره ویسی
،
مجید سلیمانی
چکیده
(423 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(244 دریافت)
رابطه سه گانه تاریک شخصیت و اصالت شخصیت با بی تفاوتی سازمانی کارکنان: نقش میانجی اشتیاق شغلی
ص. 110-93
فرزاد قادری
،
امیر قمرانی
،
سید هدایت اله داورپناه
،
آرش یدالهی ده چشمه
چکیده
(280 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(168 دریافت)
شناسایی و اولویت بندی موانع اجرای اعتبارسنجی برنامه های درسی در آموزش و پرورش
ص. 130-111
امید امراله
،
حسن ملکی
چکیده
(287 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(145 دریافت)
اصول و روشهای تربیت اجتماعی مبتنی بر سه رویکرد جامعه شناختی کلاننگر، خُردنگر و تلفیقی
ص. 150-131
ادریس اسلامی
،
آزاد محمدی
،
نجمه احمدآبادی آرانی
،
حسن رشیدی
چکیده
(365 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(145 دریافت)
شناسایی عوامل و مؤلفه های نابرابری آموزشی در مناطق آموزش و پرورش استان مازندران به منظور ارائه الگوی بهینه
ص. 172-151
سید علی غفاری اسمعیلی
،
محمد حسنی
،
حسن قلاوندی
چکیده
(252 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(127 دریافت)
نقش میانجی جهت گیری هدف، مشارکت والدین درفعالیتهای مدرسه و راهبردهای خودنظم بخشی در روابط میان شیوه های تربیتی و انگیزه تحصیلی دانش آموزان
ص. 190-173
ملاحت امانی
،
ام کلثوم سعادتیار
،
جواد محمدزاده
چکیده
(456 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(107 دریافت)
تعیین ماندگاری روایت نگاری تأملی کارورزی بر سطوح عملکرد حرفه ای نومعلمان: ارزیابی مبتنی بر الگوی تدریس دنیلسون
ص. 208-191
فاطمه اسداللهی
،
محمود مهرمحمدی
،
ابراهیم طلایی
چکیده
(289 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(119 دریافت)
مقایسه هیجانهای تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تکپایه در دورۀ ابتدایی
ص. 226-209
سهیلا تقی پور جهرمی
،
محبوبه البرزی
،
فریبا خوشبخت
چکیده
(438 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(191 دریافت)
تأثیر نقش بازخورددهنده و تسهیلکننده عامل آموزشی در آموزش مجازی بر یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس علوم پایه دوم دبستان
ص. 246-227
شقایق ترابی
،
یوسف مهدوی نسب
،
نسرین محمدحسنی
چکیده
(318 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(252 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4645