[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 32، شماره 3 - ( 9-1395 )
برگشت به فهرست نسخه ها
فرآیند تربیت معلم ابتدایی در تراز جمهوری اسلامی ایران: فرصتها و تهدیدها
ص. 32-9
بیژن سمیعی نژاد
،
مجید علی عسگری
،
نعمتالله موسی پور
،
غلامرضا حاجی حسین نژاد
چکیده
(5441 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3844 دریافت)
توصیف و تحلیل نظرات معلمان زن دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از نقش های تربیتی خود و میزان هم پوشانی آن با انتظارات برنامه درسی ملی
ص. 55-33
علی ضیایی مهر
،
محسن حلاجی
چکیده
(4601 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1773 دریافت)
تبیین وتحلیل زمینه های سازواری و همگرایی مؤلفه های تفکر انتقادی با تربیت دینی
ص. 78-57
آنیتا همایون فرد
،
سید مهدی سجادی
چکیده
(4356 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2488 دریافت)
هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه
ص. 105-79
ابراهیم طلایی
،
نسرین انصاری
،
مکرمه پهلوان
،
زهرا ابوطالبی
چکیده
(7002 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9072 دریافت)
تدوین معیارهای استاندارد مدارس سبز در ایران
ص. 129-107
حسین میبودی
،
اکرم الملوک لاهیجانیان
،
محمد شبیری
،
علی جوزی
،
رضا عزیزی نژاد
چکیده
(6307 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2175 دریافت)
تأثیرآموزش ترکیبی بربازده های یادگیری در قرآن باتوجه به اثرات تعدیلی رویکردهای یادگیری دردانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان
ص. 153-131
اسکندر فتحی آذر
،
تورج هاشمی
،
یوسف ادیب
،
شهرام واحدی
،
محمد طباطبایی
چکیده
(4391 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2343 دریافت)
مکان یابی مراکز آموزشی با استفاده از مدل ترکیبی منطق بولین و FAHP (مطالعه موردی: مدارس راهنمایی شهر دهدشت )
ص. 177-156
محمدعلی فیروزی
،
پیروز رحمانی
،
نبی الله حسینی شه پریان
،
مریم فریدون نژاد
چکیده
(5063 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(4730 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4645