[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 40، شماره 4 - ( 12-1403 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر- شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول
ص. 30-7
حسین لطفی
،
محمدرضا امام جمعه
،
غلامعلی احمدی
،
علیرضا عصاره
،
جواد حاتمی
چکیده
(276 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(360 دریافت)
تأثیر به کارگیری تفکر طراحی در برنامه درسی کار و فناوری روی عادتهای ذهنی دانش آموزان
ص. 46-31
زهرا ابوالحسنی
،
مرضیه دهقانی
،
محمد جوادی پور
،
کیوان صالحی
،
نسرین محمدحسنی
چکیده
(267 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(271 دریافت)
طراحی و تدوین مدل اجرای مطلوب جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد نظریه داده بنیاد
ص. 64-47
محمد مرادی
،
حمیدرضا گوهر رستمی
چکیده
(253 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(188 دریافت)
بررسی و شناسایی اهداف و ضرورت یادگیری آمیخته در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی
ص. 86-65
محمود نیکان
،
حسن صائمی
،
علیاصغر بیانی
،
حسین فکوری حاجی یار
چکیده
(223 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(185 دریافت)
شناسایی و اولویتبندی ابعاد و مؤلفه های برنامه درسی لایه ای مبتنی بر روش دلفی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
ص. 108-87
سکینه شرفی
،
حسین مؤمنی مهمویی
،
احمد اکبری
،
تورج فلاح مهنه
چکیده
(219 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(168 دریافت)
بررسی تطبیقی مؤلفه های برنامه درسی تعالی حرفه ای مدرسان تربیت معلم فنلاند، سنگاپور و ایران: نقاط اشتراک و تمایز
ص. 128-109
زهره عباباف
چکیده
(247 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(184 دریافت)
شناسایی مهمترین مسائل آموزشی معلمان و کاوش راهکارهایی برای آنها در اجرای برنامههای درسی دورۀ ابتدایی
ص. 148-129
حسنعلی گرمابی
چکیده
(237 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(223 دریافت)
تحلیل موقعیتی برنامه درسی اجراشدۀ آموزش ریاضی به صورت مجازی از دیدگاه دانشجو-معلمان دورۀ کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان
ص. 166-149
انسی کرامتی
،
زینب فرهمند توپکانلو
چکیده
(235 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(165 دریافت)
ارائۀ الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر مطالعات نظری به روش فراترکیب
ص. 188-167
جمال الدین مصطفی
،
مریم کاظمی
،
معین مصطفی
،
رضوان مومن زاده
چکیده
(227 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(176 دریافت)
ارزشیابی کیفیت برنامههای آموزش تلویزیونی در ارائه دروس ریاضیات و علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی در شرایط کووید-19
ص. 204-189
آیدا محمدی
،
کیومرث تقی پور
چکیده
(204 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(149 دریافت)
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیین گری و شکفتگی با میانجیگری درگیری تحصیلی دانش آموزان
ص. 222-205
اعظم صمصامی
،
لیلا ذوقی
،
محمدمهدی شریعت باقری
چکیده
(258 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(226 دریافت)
آمادهسازی دانشآموزان برای آینده: بررسی مؤلفههای آمادگی شغلی در کتابهای درسی شیمی سال آخر دوره متوسطه ایران، ترکیه و مالزی
ص. 242-222
نسرین ملکی
،
سید محسن موسوی
،
مهشید گلستانه
چکیده
(254 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(209 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4703