Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 32, Number 1 (2016-6)
Content Analysis of the High School Textbooks in Iran from Information Literacy Perspective
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه ایران با رویکرد سواد اطلاعاتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Content Analysis of Seventh Grade’s Science Textbook in terms of Problem Solving Stages
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم پایه هفتم (اول متوسطه) مبتنی بر مراحل حل مسئله
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Evaluation of Current Conditions of Schools in Tehran in terms of Counterproductive Behaviors of Teachers
تأملی بر رفتارهای ضد تولیدی معلمان در تدریس: واکاوی نشانگان، ابعاد و ارزیابی وضع موجود در مدارس شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation of Art Curriculum in Elementary Schools through Educational Connoisseurship and Criticism
ارزشیابی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی به روش خبرگی و نقادی تربیتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effects of Population Growth on Quantitative Indices of Education in Iran: The Prospects of Student Population up to 2030
آثار تحولات جمعیتی ایران بر شاخص های کمّی آموزش و آینده نگری جمعیت دانش آموزی تا سال 1409
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Design and Construction of an Efficient Model for Teaching Science in Junior High School
بررسی و تحلیل میزنوشتههای کلاسهای دبیرستانهای شهرستان کرج
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Design and Construction of an Efficient Model for Teaching Science in Junior High School
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles