Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Education
فصلنامه تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 35, Number 2 (2019-9)
The Developmental Path of Teacher Training Curriculum in Iran
بررسی سیر تحول برنامه درسی تربیت معلم در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Teachers’ Professional Competencies: Past, Present, and Future
شایستگیهای حرفهای معلمان: گذشته، حال، آینده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Critical Analysis of Iranian Training Programs for Techno-Vocational Teachers across Time
بررسی تاریخی و تحلیل نقادانه برنامههای تربیت دبیر فنی و حرفهای در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Hundred Years of Teacher Training in Iran: Opportunities, Threats, and Future Outlook
صد سال تربیت معلم در ایران: فرصتها، تهدیدها و چشم انداز آینده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Developmental Path of Internship Program within the Iranian System of Teacher Training
سیر تحول برنامه کارورزی نظام تربیت معلم ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Farhangiyan University: Culmination of One Hundred Years of Official Teacher Training Efforts in Iran Starting with the Central Darolmo’allemin
دانشگاه فرهنگیان: صد سال تربیت رسمی معلم در ایران، آری! تداوم دارالمعلمین مرکزی، خیر!
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Unification of Two Approaches to Teacher Training in Iran: A Critical Review of Farhangiyan University’s Charter
یگانه سازی دو رویکرد در تربیت معلم ایران: نقدی بر اساسنامه دانشگاه فرهنگیان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles