[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML علم شناسی و آموزش  علوم: چارچوبی نظری در به کارگیری تاریخ و فلسفه علم در آموزش علوم تجربی
سید هدایت سجادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML ارائه و کاربست الگوی طراحی بازیهای آموزشی درس مطالعات اجتماعی دورۀ دبستان با روش طراحی پژوهی
یوسف مهدوی نسب، هاشم فردانش، ابراهیم طلایی، جواد حاتمی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی فعالیت تلفیقی میان- رشته‌ای (اجتماعی و خواندن) برای توسعه درک یکپارچه در کلاسهای چندپایه
محمود تلخابی، نادر صفائی راد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش تغییر برنامه درسی درآگاهی و رویکرد معلمان زبان انگلیسی به روش آموزش فعالیت - محور و قابلیت اجرای آن در مدارس ایران
احمدرضا اقتصادی رودی، راحله حسینی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر حمایت اجتماعی ادراک ‌شده، سرمایه‌ های تحولی و روان‎‌شناختی و بهزیستی روان‌شناختی بر درگیری تحصیلی دانش ‌آموزان: آزمون الگویی مفهومی
مرادعلی رضائی ورمزیار، اسماعیل سعدی پور، صغری ابراهیمی قوام، علی دلاور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML هیجانهای معلمان و رویکردهای آموزش
کریم سواری، فاطمه فرزادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه آرزوهای تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان: مورد مطالعه زاهدان و تهران
هادی برابری، بهاره آروین
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر 
محمدتقی نظرپور، احمد حیدری، سید مرتضی سرمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by