[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 37، شماره 3 - ( 9-1400 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی کارآمدی فرهنگی معلمان دورۀ ابتدایی مبتنی بر پداگوژی برخوردار از ربط فرهنگی
ص. 28-7
زینب ابراهیمی
،
محمود مهرمحمدی
،
علیرضا صادقی
،
امید نوروزی
چکیده
(2221 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1089 دریافت)
معرفی مفهوم زباهنگ آموزشی: موردی از برچسبزنی
ص. 52-29
رضا پیشقدم
،
شیما ابراهیمی
چکیده
(1731 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(770 دریافت)
نقش تلفیق برنامهدرسی با انواع گردشگری در ساحتهای تربیتی دوره ابتدایی (مطالعه موردی: اساتید و دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبائی)
ص. 76-53
حمید ضرغام بروجنی
،
حسن ملکی
،
یوسف نوری
،
معصومه جولائی
چکیده
(1942 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1417 دریافت)
ارزشیابی بسته برنامه درسی قصدشده فارسی دوره اول ابتدایی براساس معیارهای مرجع زبان آموزی
ص. 100-77
نادر سلسبیلی
چکیده
(2335 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1581 دریافت)
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر پرخاشگری و مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
ص. 118-101
شیرین فانی
،
سید داود حسینی نسب
،
امیر پناه علی
چکیده
(2893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1652 دریافت)
اثربخشی الگوی چرخه یادگیری با راهبردهای فراشناختی بر مطلوبیت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی
ص. 140-119
زهره کریمیان
،
علی محمد ناعمی
چکیده
(2344 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(907 دریافت)
تجربه زیسته ذینفعان نظام آموزشی در زلزله سرپل ذهاب از برنامه درسی اجرا شده در شرایط بحرانی
ص. 162-141
سید علی قادری
،
بهروز مهرام
،
محسن نوغانی دخت بهمنی
،
محمود سعیدی رضوانی
،
مرتضی کرمی
چکیده
(1815 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(565 دریافت)
تأثیر روش تدریس و یادگیری تعاملی بر پیشرفت مهارتهای درک مطلب (متون ادبی و اطلاعاتی) دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی منطقه 18آموزش وپرورش شهر تهران
ص. 182-163
آنیتا الداغی
چکیده
(2537 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2536 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4710