You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
علم شناسی و آموزش علوم: چارچوبی نظری در به کارگیری تاریخ و فلسفه علم در آموزش علوم تجربی سید هدایت سجادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه و کاربست الگوی طراحی بازیهای آموزشی درس مطالعات اجتماعی دورۀ دبستان با روش طراحی پژوهی یوسف مهدوی نسب، هاشم فردانش، ابراهیم طلایی، جواد حاتمی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی فعالیت تلفیقی میان- رشتهای (اجتماعی و خواندن) برای توسعه درک یکپارچه در کلاسهای چندپایه محمود تلخابی، نادر صفائی راد
چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش تغییر برنامه درسی درآگاهی و رویکرد معلمان زبان انگلیسی به روش آموزش فعالیت - محور و قابلیت اجرای آن در مدارس ایران احمدرضا اقتصادی رودی، راحله حسینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تأثیر حمایت اجتماعی ادراک شده، سرمایه های تحولی و روانشناختی و بهزیستی روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان: آزمون الگویی مفهومی مرادعلی رضائی ورمزیار، اسماعیل سعدی پور، صغری ابراهیمی قوام، علی دلاور
چکیده -
متن کامل (PDF)
هیجانهای معلمان و رویکردهای آموزش کریم سواری، فاطمه فرزادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مقایسه آرزوهای تحصیلی و شغلی دانشآموزان: مورد مطالعه زاهدان و تهران هادی برابری، بهاره آروین
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر محمدتقی نظرپور، احمد حیدری، سید مرتضی سرمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue