[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 37، شماره 2 - ( 6-1400 )
برگشت به فهرست نسخه ها
علم شناسی و آموزش علوم: چارچوبی نظری در به کارگیری تاریخ و فلسفه علم در آموزش علوم تجربی
ص. 26-7
سید هدایت سجادی
چکیده
(3455 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2044 دریافت)
ارائه و کاربست الگوی طراحی بازیهای آموزشی درس مطالعات اجتماعی دورۀ دبستان با روش طراحی پژوهی
ص. 48-27
یوسف مهدوی نسب
،
هاشم فردانش
،
ابراهیم طلایی
،
جواد حاتمی
چکیده
(3359 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2588 دریافت)
طراحی فعالیت تلفیقی میان- رشتهای (اجتماعی و خواندن) برای توسعه درک یکپارچه در کلاسهای چندپایه
ص. 66-49
محمود تلخابی
،
نادر صفائی راد
چکیده
(3023 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2896 دریافت)
نقش تغییر برنامه درسی درآگاهی و رویکرد معلمان زبان انگلیسی به روش آموزش فعالیت - محور و قابلیت اجرای آن در مدارس ایران
ص. 84-67
احمدرضا اقتصادی رودی
،
راحله حسینی
چکیده
(2269 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(567 دریافت)
تأثیر حمایت اجتماعی ادراک شده، سرمایه های تحولی و روانشناختی و بهزیستی روانشناختی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان: آزمون الگویی مفهومی
ص. 108-85
مرادعلی رضائی ورمزیار
،
اسماعیل سعدی پور
،
صغری ابراهیمی قوام
،
علی دلاور
چکیده
(2985 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1248 دریافت)
هیجانهای معلمان و رویکردهای آموزش
ص. 126-109
کریم سواری
،
فاطمه فرزادی
چکیده
(2793 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1079 دریافت)
مقایسه آرزوهای تحصیلی و شغلی دانشآموزان: مورد مطالعه زاهدان و تهران
ص. 146-127
هادی برابری
،
بهاره آروین
چکیده
(2902 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(884 دریافت)
تحلیل و بررسی پیکربندی معماری فضاهای آموزشی مدارس ایرانی- اسلامی: مقایسه تطبیقی فضای عمومی و آموزشی در مدارس ایرانی اسلامی و مدلهای چیدمانی معاصر
ص. 176-147
محمدتقی نظرپور
،
احمد حیدری
،
سید مرتضی سرمدی
چکیده
(3443 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5916 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.07 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4714