بسوی یادگیری حرفهای هنرآموزان در هنرستانهای فنی و حرفه ای : طراحی مدلی بر اساس پژوهش کیفی
رقیه متحیرپسند ، دکتر کوروش فتحی واجارگاه ، دکتر حیدر تورانی، دکتر نعمت الله موسی پور
تأملی بر مهارتهای نوشتن در کودکان با تکیه بر داستان فلسفی سوکی و راهنمای آن (رهیافتی آموزشی بر اساس برنامه فلسفه برای کودکان)
رئوف احمدی ، دکتر یحیی قائدی ، دکتر سعید ضرغامی همراه، دکتر علیرضا محمودنیا
تعیین و اولویتبندی مولفهها و شایستگیهای ضروری دانشجو-معلمان شیمی با استفاده از روش تلفیقی آنتروپی شانون و تاپسیس
دکتر زکیه اکرمی
طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی تربیت معلم آینده پژوه
دکتر محمد جاودانی، دکتر ژیلاحیدری نقدعلی، دکتر امین باقری کراچی، طیبه مرتضایی
طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش هویت حرفهای معلمان ابتدایی شهر یاسوج
دکتر محمدرضا فیروزی، سید جعفر هاشمی، دکتر فریبرز نیکدل
اثربخشی روش تدریس جیگساو بر خودپنداره تحصیلی و نگرش نسبت به مدرسه در بین دانشآموزان دوره اول متوسطه
دکتر مهدی برزگر بفرویی، دکتر علیرضا مرآتی، مهرداد احمدی، دکتر حسنعلی ویسکرمی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد تعلیم و تربیت مثبت
رضا عباسی ، دکتر داود طهماسب زاده شیخلار ، دکتر حمداله حبیبی، دکتر رحیم بدری گرگری
اثر خودافشایی اساتید بر کسب دانش دانشجو معلمان در فضای آموزش الکترونیک؛ نقش حضور اجتماعی و رابطه رضایتبخش استاد- دانشجو معلم
دکتر نیما سلطانینژاد، ساحل موسیعلی
واکاوی تجارب روانی- اجتماعی دانشآموزان کنکوری در قرنطینه خانگی بیماری کووید-۱۹
دکتر محمد رضا شهابی کاسب ، انسیه سادات عسکری تبار، محسن تصدیقی ثانی
نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین خودشفقت ورزی با استرس شغلی در معلمان
دکتر سلمان زارعی
اثربخشی بازیهای گروهی بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی
زهرا محمدزاده ، اعظم زارع میرک آباد