فهم پداگوژی ازبرخواندن و چرایی تداوم آن(مرور سیستماتیک)
فاطمه رجب پور سواری، دکتر زهرا نیکنام، دکتر نعمتالله فاضلی
نقد و بررسی بایستههای محتوایی موجود گرایش «آشنایی با منابع اسلامی» با تکیه بر آموزههای دینی
ادریس عظیما، دکتر حسن ملکی، دکتر حامد پوررستمی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنیبر فناوری برای مربیان رشته علومتربیتی
الهام احمدی فرد، دکتر داریوش نوروزی، دکتر محمد رضا نیلی احمد آبادی، دکتر علی دلاور
شناسایی موانع تحققپذیری شایستگیهای تربیت اجتماعی دموکراتیک در نظام آموزش و پرورش ایران
پرنیان تقیپور حویزی، دکتر علیاکبر شیخی فینی، دکتر محمود مهرمحمدی، دکتر سید عبدالوهاب سماوی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش تفکر طراحی
سکینه طالبی، دکتر محمدرضا نیلیاحمدآبادی، دکتر هاشم فردانش، دکتر علی دلاور، دکتر خدیجه علیآبادی
واکاوی اخلاق در متامدرنیسم به منظور استنتاج دلالتهای آن در اهداف، اصول و روشهایتربیت اخلاقی
مصطفی زبان دان، دکتر محمدحسن میرزا محمدی، دکتر محسن فرمهینی فراهانی
تأثیر روش تدریس ۵E بر مهارتهای کنجکاوی و پرسشگری دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم تجربی
دکتر رحیم بدری گرگری، راضیه ابراهیم پور
تحلیل محتوای هوش اخلاقی در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
زهرا غلامی ، دکتر زینب السادات اطهری
فرایند تدریس معلمان در یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتال
دکتر حسین دهقانزاده ، دکتر حجت دهقان زاده
تحلیل برنامهدرسی در مدارس دوره ابتدایی عشایری: تهدیدها و فرصتها
احد عظیمی آقبلاغ ، دکتر داود طهماسبزاده شیخلار، دکتر فیروز محمودی، دکتر کیومرث تقیپور
رابطه قدرت ایگو و مسئولیتپذیری با میانجیگری شفقت به خود در دانشآموزان دوره متوسطه دوم
مهناز بهمنش، دکتر اصغر جعفری