[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 37، شماره 4 - ( 12-1400 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی برنامه درسی سواد رسانه ای ویژه دوره ابتدایی
ص. 30-7
رضا رحیمی
،
محمد سلطانی فر
،
افسانه زمانی مقدم
،
فاطمه عزیزآبادی فراهانی
،
بهاره نصیری
چکیده
(3352 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2160 دریافت)
واکاوی «مؤلفههای اجرای برنامهدرسی ملی»
ص. 54-31
مجید رعنایی
،
محمود مهرمحمدی
،
علی دلاور
،
علیاکبر خسرویبابادی
چکیده
(1159 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(850 دریافت)
کارورزیها: بستری برای ایجاد خِرَد حرفهای در دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان
ص. 72-55
زهرا گویا
،
مریم بینش
،
سهیلا غلام آزاد
چکیده
(1970 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1015 دریافت)
ارزشیابی برنامه درسی قرآن دوره اول ابتدایی در سطح برنامه کسب شده
ص. 98-73
معصومه نجفی پازکی
چکیده
(1684 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(608 دریافت)
کاربست همرسانی تجربه زیستۀ معلمان در قالب اتوبیوگرافی از طریق شبکههای اجتماعی برای آموزش همکاران
ص. 118-99
طهماسب کاوسی
،
عفت عباسی
،
محمد عطاران
،
علی حسینی خواه
چکیده
(1282 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(442 دریافت)
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر
ص. 136-119
سعیده حسین پور
،
باقر سرداری
چکیده
(1724 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(595 دریافت)
تعیین کننده های سلامت سازمانی در مدرسه و تعیین شونده های ناشی از آن: یک مطالعه کیفی
ص. 162-137
اکبر مولایی
،
فرشته هدایتی
چکیده
(1555 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(503 دریافت)
بررسی تأثیر آموزش تاریخ علم فیزیک بر درک دانشجو- معلمان از فرایند مدل سازی در فیزیک
ص. 182-163
فاطمه اربابی فر
چکیده
(1317 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(441 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.06 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645