[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
تعامل معلم- دانش­آموز در کلاس درس مدارس موفق و ناموفق: مطالعه موردی از مدارس ابتدایی شرکت­کننده در آزمون پرلز 2006 و تیمز 2007 (2298 دریافت)
الگوی معیار صلاحیت حرفه ای معلمی در تراز جمهوری اسلامی ایران (2161 دریافت)
بررسی روابط ساختاری میان انواع فرهنگ و سلامت سازمانی با واسطه گری انواع جوّ سازمانی (2149 دریافت)
نقدی بر نظریۀ رشد قضاوت اخلاقی لارنس کلبرگ: پژوهشی در بررسی چندجانبه نظریۀ کلبرگ و ارائه رهنمودی دربارۀ مراحل رشدی او  (2128 دریافت)
رشد زبان کودکان پیش‌دبستانی و رابطه آن باهوش کلامی، غیرکلامی و هوش کلی (2023 دریافت)
نقش مدیران آموزشی در ایجاد جوّ اخلاقی و حمایتهای اجتماعی و رابطه آن با عملکرد سازمانی (1552 دریافت)
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی در سیستم آموزش و پرورش ابتدایی ایران (1438 دریافت)
رابطۀ مدیریت کلاس معلمان با خودکارآمدی دانش­آموزان مقطع ابتدایی (1434 دریافت)
آموزش درک خوانداری: بهبود توانایی استنباط در آزمون پرلز (1422 دریافت)
هدایت تحصیلی در نظام آموزش و پرورش ایران: تجارب عملی و چالشهای پایدار (1328 دریافت)
هوشمندسازی مدرسه در ایران از سیاستگذاری تا عمل:مطالعه موردی چندگانه (1118 دریافت)
روش های تدریس و یادگیری مؤثر آموزش های زیست محیطی در آموزش و پرورش (1078 دریافت)
ارزشیابی خط کتاب فارسی اوّل دبستان (1067 دریافت)
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه (1004 دریافت)
آموزش و یادگیری پژوهش-محور در محیط ساختن گرا: طراحی مدلی بر اساس پژوهش پدیدارنگارانه (739 دریافت)
برداشتهای مختلف در تدوین برنامه درسی ملی : تأملی در سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران (727 دریافت)
فراتحلیل مطالعات فرسودگی شغلی در سازمانهای آموزشی ایران (مطالعه موردی: مدارس ایران)  (701 دریافت)
طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی (697 دریافت)
اشتیاق معلم: تحلیل خودگردان میانجی گری رابطه جو مدرسه و نگرشهای شغلی معلمان (664 دریافت)
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی، رقابتی و انفرادی بر عوامل منتخب آمادگی جسمانی دانش‌آموزان (577 دریافت)
شکل گیری سواد زیست محیطی کودکان براساس برنامه­ درسی راهبردی، برنامه­ ریزی چندبعدی و بسته یادگیری چندرسانه ای (549 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفه های انرژی نو  (510 دریافت)
جایگاه مؤلفه­ های هویت ملی- مذهبی در محتوای کتابهای ادبیات فارسی دوره متوسطه (505 دریافت)
واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه (502 دریافت)
تأثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری مفاهیم بازیافت و استفاده مجدد در کودکان پسر پیش‌دبستانی (501 دریافت)
عملکرد تربیت هنری بر مبنای عناصر برنامه درسی در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 94-93 شهر تهران (501 دریافت)
مقایسه اثربخشی رویکرد راه­ حل- مدار با استراتژیک به شیوه گروهی بر میزان خودکارآمدی دانش ­آموزان دوره راهنمایی (471 دریافت)
فراتحلیل اثربخشی ارزشیابی توصیفی بر ارتقای بازده‌های یادگیری (468 دریافت)
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانش (439 دریافت)
بررسی اثربخشی برنامه آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود خودکارآمدی و جرأت‌ورزی در دانش‌آموزان پایه اول متوسطه (433 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر حسب مؤلفه‌های مهارتهای اجتماعی (428 دریافت)
عارضه یابی پیاده‌سازی مدیریت دانش در آموزش و پرورش استان یزد (428 دریافت)
بررسی رابطه بین سلامت روانی -اجتماعی با هویت ملی و دینی در بین دانش ­آموزان دبیرستانهای شهر یزد (426 دریافت)
بررسی نقش سبک فرزند پروری والدین در اجتماعی شدن دانش‌آموزان مدارس راهنمایی (رویکردی اجتماعی- فرهنگی) (426 دریافت)
ارزیابی فقر آموزشی ایران در چارچوب یک رویکرد چندبعدی به اندازه‌گیری فقر (406 دریافت)
مشارکت معلمان در فعالیتهای یادگیری حرفه ای: نقش عوامل فردی، سازمانی و مدیریتی (403 دریافت)
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر شاخصهای تربیتی در برنامه درسی ملی (402 دریافت)
ساختار معرفتی فلسفه­ های تعلیم و تربیت اسلامی: مبناگروی یا انسجام گروی؟ (388 دریافت)
طراحی و اجرای الگوی یادگیری مبتنی بر نمونه سازی و تاثیر آن بر یادگیری مفاهیم و کنشهای نمونه سازی (380 دریافت)
جایگاه نظم خودانگیخته در نظریۀ آزادی فون هایک و بررسی اشارات تربیتی آن (379 دریافت)
توسعه سیاسی در کتابهای علوم اجتماعی: تحلیل محتوای کتابهای علوم اجتماعی در دوره متوسطه (379 دریافت)
بررسی تأثیر رویکردهای آموزشی بر مهارتهای اجتماعی کودکان پیش­ دبستانی (376 دریافت)
تبیین رویکردهای موجود درباره تربیت معنوی کودکان و نقد آنها با تأکید بر آموزه‌های اسلامی (365 دریافت)
تأکید بر راه ­حلهای چندگانه: کلیدی برای تقویت مهارت تعمیم درتفکر ریاضی­ وار (363 دریافت)
ارائه مدلی مناسب برای اجرای دوره های آموزش نیروی انسانی (348 دریافت)
رفتار شهروندی  فردی: میانجی میان خوش‌بینی تحصیلی معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (339 دریافت)
شناسایی عوامل مؤثر بر ترغیب دبیران مدارس متوسطه به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند اجرای برنامه درسی (337 دریافت)
شناسایی و اولویت بندی وظایف و تکالیف شغلی معلمان شیمی دورۀ متوسطه با روش دیکوم (335 دریافت)
ارزیابی آثار آموزش عمومی و آموزش عالی بر رشد اقتصادی در ایران (334 دریافت)
بررسی مقایسه‌ای ارزشیابی کیفی- توصیفی با نظام حقوق کودک در ایران (332 دریافت)
جمع کل آمار: 59332

فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 24 queries by YEKTAWEB 3877