|
|
فصلنامه تعلیم و تربیت- مقالات در انتظار انتشار
|
فهرست مقالات آماده انتشار
|
|
بازیابی تصاویر و رنگها | تاریخ ارسال: 1402/3/13 | |
فهرست مقالات آماده انتشار در شماره آینده نشریه:
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی مبتنیبر فناوری برای مربیان رشته علومتربیتی
الهام احمدی فرد، دکتر داریوش نوروزی، دکتر محمدرضا نیلی احمدآبادی، دکتر علی دلاور
بررسی انتقادی مسئله "شکاف نظریه وعمل تربیتی" از منظر دو پارادایم اثباتگرا و تفسیری
محمد علی کبریایی، دکتر علیرضا صادقزاده قمصری، دکتر خسرو باقری، دکتر سید مهدی سجادی
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی براساس مؤلفههای تربیت اقتصادی قرآن
میثم شاهملکی، دکترحسن ملکی، دکتر مصطفی قادری، دکتر غلامرضا مصباحی مقدم
تبیین رویکرد شناختاری زبان دین و دلالتهای آن برای تربیت دینی
زهرا شبستری نژاد راوری، دکتر سید مهدی سجادی، دکتر علیرضا صادق زاده قمصری، دکتر محسن ایمانی
طراحی و اعتباریابی الگویی برای آموزش مفهوم حد مبتنی بر ریاضیات واقعیت مدار همسو با برنامه درسی ملی
عبدالامیر عباس زاده، دکتر علیرضا مدقالچی، دکتر نسیم اصغری
تبیین الگوهای رهبری مدرسه بر اساس ابعاد فرهنگ ملی(مدل هافستد) در بین مدیران مدارس
فهیمه کمالی، دکتر رضوان حسینقلی زاده
تأثیر یادگیری معکوس بر تفکر انتقادی دانشآموزان در درس تفکر و پژوهش
اکرم احمدوند کهریزی، دکتر پروین احمدی، دکتر مهناز اخوان تفتی
تحلیل محتوای کتاب فارسی دوره دوم ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفههای فرهنگ یادگیری مشارکتی
دکتر محسن دیبایی صابر ، دکتر مهدی رضایی
کاوش موانع و راهکارهای مشارکت والدین در مراکز پیش دبستانی
فاطمه موسوی، دکتر علی بیرمیپور، دکتر غلامحسین رحیمیدوست، شیدا اچرش
اثربخشی آموزش برنامه اجتماعی_هیجانی کودکان قوی بر پیوند با مدرسه و کیفیت تعامل معلم-دانشآموز در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
دکتر شهروز نعمتی، دکتر رحیم بدری گرگری، نازیلا خوش بهار
تدوین چارچوب مفهومی جهت تبیین ویژگی مشارکت و تعاون در مدارس
آقای دکتر امین باقری کراچی
تأثیر آموزش به شیوه راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی بر خودنظمدهی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعال
دکتر لیلا امیریان، دکتر عزتاله قدمپور، مجتبی واحدیان، لیلا تمسکی هرسینی
|
|
|
نشانی مطلب در وبگاه فصلنامه تعلیم و تربیت:
http://qjoe.ir/find-1.113.27.fa.html
برگشت به اصل مطلب
|
| |