[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات در انتظار انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
rss
UniRSS
..
:: فهرست مقالات آماده انتشار ::
 | تاریخ ارسال: 1402/3/13 | 
فهرست مقالات آماده انتشار در شماره آینده نشریه:
 
شناسایی و اولویت­‌بندی موانع اجرای اعتبارسنجی برنامه‌­های درسی در آموزش و پرورش
دکتر امید امراله ، دکتر حسن ملکی

تعیین ماندگاری روایت­‌نگاری تأملی کارورزی بر سطوح عملکرد حرفه‌­ای نومعلمان: ارزیابی مبتنی بر الگوی تدریس دنیلسون
فاطمه اسداللهی، دکتر محمود مهرمحمدی، دکتر ابراهیم طلایی

شناسایی ابعاد و مولفه های رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش با تکنیک تحلیل مضمون و دیمتل
علیرضا سلطانی فرد، دکتر امیر حسین محمد داودی، دکتر نادرقلی قورچیان

طراحی الگوی مشارکت در نظام آموزشگاهی درراستای عملیاتی نمودن زیرنظام راهبری و مدیریت سند تحول بنیادین
زهرا بهروزی امین، دکتر لطف اله عباسی سروک، دکتر معصومه صمدی ، دکتر حمیدرضا رضازاده

اصول و روش‌‌‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر سه رویکرد جامعه­‌شناختی کلان‌‌نگر، خُرد‌‌نگر و تلفیقی
دکتر ادریس اسلامی ، آزاد محمدی ، نجمه احمدآبادی آرانی، حسن رشیدی

مدل جامع سرمایه فکری با رویکرد یادگیری سازمانی در نظام های آموزشی
علی شاه نظری، دکتر محمود قربانی، دکتر نازیاسادات ناصری

تأثیر نقش بازخورد دهنده و تسهیل‌کننده عامل آموزشی در آموزش مجازی بر یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم پایه دوم دبستان
شقایق ترابی، دکتر یوسف مهدوی نسب، دکتر نسرین محمدحسنی

رابطه سه گانه تاریک شخصیت و اصالت شخصیت با بی تفاوتی سازمانی کارکنان؛ نقش میانجی اشتیاق شغلی
فرزاد قادری، دکتر امیر قمرانی، دکتر سید هدایت اله داورپناه، آرش یدالهی ده چشمه

شناسایی عوامل و مؤلفه‌های نابرابری آموزشی در مناطق آموزش و پرورش استان مازندران به منظور ارائه الگوی بهینه
سید علی غفاری اسمعیلی، دکتر محمد حسنی، دکتر حسن قلاوندی

نقش میانجی جهت­‌گیری هدف، مشارکت والدین در فعالیتهای مدرسه و راهبردهای خودنظم بخشی در روابط بین شیوه های تربیتی و انگیزه تحصیلی دانش آموزان
دکتر ملاحت امانی، ام گلثوم سعادت‌یار، جواد محمدزاده

مقایسه هیجانهای تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاسهای چند‌پایه و تک‌پایه در دورۀ ابتدایی
دکتر محبوبه البرزی ، دکتر فریبا خوشبخت ، سهیلا تقی پور جهرمی

بررسی رابطه بین پیوند با مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطه‌­ای کیفیت ارتباط معلم – دانش‌­آموز
 دکتر عزت اله قدم پور، سمیرا قره ویسی، مجید سلیمانی


دفعات مشاهده: 2943 بار   |   دفعات چاپ: 67 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه تعلیم و تربیت Quarterly Journal of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4642