[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اصول اخلاقی انتشار مقاله
اخبار نشریه
بانکها و نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم تعارض منافع
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات در انتظار انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
rss
دوره 39، شماره 3 - ( 9-1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بازتعریف سیاستهای حوزه آموزش عمومی و فنیحرفهای با توجه به پاندمی کووید- ۱۹: توصیههای سیاستی برگرفته از مرور نظاممند
ص. 26-7
فاطمه زهرا احمدی
،
محمود مهرمحمدی
چکیده
(1015 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(462 دریافت)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت اقتصادی بر اساس رویکرد توسعه پایدار در دوره متوسطه اول
ص. 46-27
نسرین جابری صفا
،
محمد آرمند
،
علیرضا عصاره
چکیده
(1197 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(804 دریافت)
نگاهی نو به مبانی دینی برنامهدرسی: بنیادی برای نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامهدرسی
ص. 68-47
معصومه عیلامی رودمعجنی
،
مقصود امین خندقی
،
عباس جوارشکیان
چکیده
(906 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(792 دریافت)
ارائه مدل ساختاری تأثیر اخلاق حرفهای و سرسختی شغلی بر تدریس خلاق معلمان
ص. 86-69
غلامعلی احمدی
،
نسرین اوضاعی
،
احسان عظیم پور
چکیده
(1092 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(535 دریافت)
الگوی شایستگی برای گزینش و انتصاب مدیران ستادی آموزش و پرورش در تراز زیرنظام راهبری و مدیریت
ص. 110-87
عباس محمدی
،
حیدر تورانی
چکیده
(996 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(758 دریافت)
دوازده نقد به محتوا و روشهای توضیح مطلب در کتابهای هدیههای آسمان دوره ابتدایی
ص. 130-111
سید احمد مدنی
چکیده
(1533 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3036 دریافت)
تعیین مؤلفه های نظارت و راهنمایی آموزشی از دیدگاه معلمان ابتدایی و رابطه آن با سخت کوشی
ص. 150-131
ابوالفضل قاسم زاده
،
مریم صمدی
،
جلیل پناه علی
چکیده
(1014 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(926 دریافت)
فرایند تکوین هوش معنوی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه (نظریه داده بنیاد)
ص. 170-151
الهه وکیل زاده دیزجی
،
یوسف ادیب
،
زرین دانشور
،
بهنام طالبی
چکیده
(893 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(520 دریافت)
شناسایی و اولویت بندی انواع روشهای ارزشیابی دانش آموزان در شرایط بحرانی کووید-19 از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی
ص. 186-171
محمد حسین زارعی
چکیده
(1250 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(855 دریافت)
نقش واسطه ای اضطراب در رابطه میان سبکهای پردازش حسی با مشکلات یادگیری در دانش آموزان دبستانی عادی
ص. 204-187
معصومه صحراپیما
،
جمال صادقی
،
ارسلان خانمحمدی
،
علی خانه کشی
چکیده
(1056 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(426 دریافت)
اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر قلدری در مدرسه و آداب گریزی تحصیلی دانش آموزان دارای رفتارهای پرخطر
ص. 222-205
لیلا امیریان
،
عزت اله قدم پور
،
محمد عباسی
چکیده
(1206 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(893 دریافت)
اثربخشی آموزش گروهی هوش اخلاقی بر خودشفقتی و تقلب تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستانی
ص. 238-223
جعفر شعبانی
،
محبوبه اقبالی
چکیده
(1175 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(537 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.09 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4714